آ

  • آگاهی برند آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • آمیخته بازاریابی7 پی تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]

  • آینده پژوهی تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

  • آینده پژوهی سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

  • آینده پژوهی و سالمندان تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • آینده نگاری آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

ا

  • اثربخشی تیمی پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

  • اجتماع برند تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]

  • ارزش­ های اجتماعی مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • ارزش ویژه برند تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • استراتژی نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • استعدادیابی بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

  • استعدادهای ورزشی نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • اسناد بالادستی طراحی الگوی خصوصی‌سازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]

  • اصفهان شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • اصلاح سرانه برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

  • اکوسیستم بازار ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

  • اکوسیستم بازار طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • اماکن ورزشی ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • اماکن ورزشی برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

  • امکان‌سنجی توسعه برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

ب

  • بازاریابی گردشگری ورزشی تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]

  • بازاریاب ورزشی طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • بازاریابی ورزشی تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • بازار ورزش طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • بازیکن تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • بازنشستگی ورزشی تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • باشگاه بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

  • باشگاه فوتبال برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • باشگاه­های ورزشی طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • بانوان درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

  • بدمینتون تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]

  • برندسازی طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • برون سپاری رویدادهای ورزشی شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • بلوغ مدیریت دانش بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • بلوغ مدیریت فرایند ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

پ

  • پارک­ شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • پیامدها شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

  • پدیدارشناسی درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

  • پرسپولیس تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • پرسشنامه­ی مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی­های کسب و کار بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

ت

  • تبریز ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • تبریز تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • تبلیغات تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • تجربه ادراکی تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • تجربه حسی تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • تجربه شناختی تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • تجربه عملکردی تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • تجربه همبستگی تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • تحلیل پوششی داده‌های فازی ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]

  • تحلیل تماتیک نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • تحلیل جامع تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]

  • تحلیل روابط خاکستری تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

  • تحلیل عاملی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • تحلیل کیفی شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

  • تداعی برند آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • تراجنسیتی شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]

  • تصاویر سالمندان تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی رتبه‌بندی تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیک‌های ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت داده‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]

  • تعادل رقابتی بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

  • تماشاگران فوتبال تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • تمایل به پرداخت برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • توانمندسازی زنان آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

  • توسعه استعداد بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

  • توسعه اقتصاد تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]

  • توسعه فرهنگی مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • توسعه ورزش تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]

  • توسعه ورزش قهرمانی شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

  • تولید داخل تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

ح

  • حضور در ورزشگاه تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • حمایت جامعه بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

خ

  • خانواده نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • خانواده C6 مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • خصوصی‌سازی تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • خصوصی‌سازی طراحی الگوی خصوصی‌سازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]

د

  • داده بنیاد شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]

  • درآمدزایی تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • دیمتل طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

ر

  • راهبردها شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

  • ریسک ادراک­شده تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • رضایت از بازی تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • رضایت ورزشکار بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • رفتار خرید آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • رقابت بازار طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • رنگ تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • رهبری در ورزش اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]

  • رویداد ورزشی بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • روش ارزش‌گذاری مشروط برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • روش کیفی درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

  • رویکرد کیفی طراحی الگوی خصوصی‌سازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]

ز

  • زنجیره فرایند ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

س

  • ساختار عاملی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • سیاست پولی تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • سیاست­کلان نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • سیاست­گذاری تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]

  • سالمندی تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

  • سالمندان پویا تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • سالمندان و ورزش تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • سبک مربیگری بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • سلامتی درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

  • سیمولتانه تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • سناریو آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

  • سناریو نگاری سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

  • سناریونویسی تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

  • سناریوویزارد تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

  • سندروم رویداد آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

ش

  • شاخص قیمت واردات تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • شاخص های موثر شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • شایستگی طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • شرط­بندی نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]

  • شطرنج تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • شهروندان انزلی طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامه‌ریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]

ص

  • صنعت کالاهای ورزشی تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

ط

  • طلسم و جادو پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

ع

  • عدم اطمینان تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • عدم بازنشستگی تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • عوامل محیطی بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

ف

  • فدراسیون­های ورزشی اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]

  • فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای فازی ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]

  • فیرپلی مالی بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

  • فرهنگ نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]

  • فرهنگ ورزش تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]

  • فن­آوری طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • فوتبال بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

  • فوتبال و فوتسال پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

ق

  • قدرت مربی بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • قصد بازگشت تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • قهرمانان ورزشی تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

ک

  • کارت امتیازی متوازن طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

  • کالاهای ورزشی طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • کالای ورزشی تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • کسب و کار بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • کسب و کار ورزشی ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

  • کیفیت خدمات تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

گ

  • گردشگری بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • گیلان تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]

  • گلیزر مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

ل

  • لیگ برتر ایران رتبه‌بندی تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیک‌های ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت داده‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]

  • لیگ ملت­های والیبال بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

م

  • ماتریس تاثیرات متقاطع سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

  • ماتریس گروه مشاوران بوستون تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

  • مازندران برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • مبلمان ورزشی شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • محیط تورمی تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • محیط ورزش طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامه‌ریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]

  • مخارج دولت تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]

  • مدیران بازاریاب طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • مدیریت تغییر طراحی الگوی خصوصی‌سازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]

  • مدیریت هزینه تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • مدیریت ورزش نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • مدرسه نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • مدل طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • مدل برون سپاری شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • مدل رهبری 360 دنیسون اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]

  • مدل مفهومی طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • مشارکت ورزشی طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامه‌ریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]

  • مشارکت ورزشی شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]

  • مشارکت ورزشی تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]

  • مشارکت ورزشی درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

  • مشکلات ترافیکی بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • مصرف رسانه تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • مطالعات آینده تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • مطالعه کیفی نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • مطالعه کیفی شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • مکان یابی ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • موفقیت ورزشی تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]

  • موقعیت­های برد و باخت تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

ن

  • نیازهای هواداران تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

  • نرخ ارز تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • نساجی برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • نظریه داده بنیاد تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • نقشه استراتژیک طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

  • نهادینه­سازی نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • نهادهای حاکمیتی طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

و

  • واژه‌های کلیدی: اقتصاد مقاومتی نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • واژه‌های کلیدی: آیین‌های خرافه‌پرستی پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

  • واژه‌های کلیدی: رضایت شغلی بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • واژه‌های کلیدی: صنعت فوتبال رتبه‌بندی تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیک‌های ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت داده‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]

  • ورزش تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

  • ورزش شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]

  • ورزش نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]

  • ورزش جودو بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

  • ورزش دانشگاهی سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

  • ورزش قهرمانی آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

  • ورزشکار تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • ورزش نخبه تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]

ه

  • هیجان تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • هزینه‌های ورزشی خانوار تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]

  • هنجاریابی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • هندبال شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

  • هواداران تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • هواداران فوتبال تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • هویت جنسی شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]

  • هیئت‌های ورزشی استان اصفهان ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]